Plaćanje se može vršiti pouzećem ili putem aplikacije banke visa i master karticama.
Za online naručene proizvode dostavu vršimo na teritoriji grada Beograda u vremenu od 09 do 22 h svakog dana u nedelji , bez dodatne naknade za uslugu dostave.
Narudžbinu je potrebno izvrsiti minimum 24 h pre željenog vremena isporuke. Odstupanje od željenog vremena isporuke je +- 30 min.
Za isporuku je potrebno navesti tačnu i potpunu adresu ( ime ulice , kućni broj , broj stana ) i kontakt naručioca, po mogućnosti i kontakt primaoca.
Ukoliko dostavu nije moguće izvršiti u zakazano vreme jer primlac nije na adresi ( nema nikog kod kuće ), moguće je izvršiti ponovnu dostavu ali uz naknadno plaćanje usluge dostave, prema važećem cenovniku za uslugu dostave:
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate putem email-a : info@bgbuket.rs i telefona 069/258-03-82. Potrudićemo se da na najefikasniji način rešimo bilo koji problem .
Reklamacije za proizvode isporučene u Srbiji mogu se podneti isključivo u slučaju da proizvod nije isporučen ili je proizvod mehanički oštećen. Reklamaciju možete izvršiti na mail: info@bgbuket.rs U slučaju da je reklamacija kupca na kupljeni proizvod opravdana i da se prodavac i kupac ne mogu drugačije dogovoriti kupac može da vrati proizvod, dok će naša banka, na naš zahtev vratiti novac kupcu.
BANKA ĆE IZVRŠITI POVRAĆAJ SREDSTAVA ISKLJUČIVO NA RAČUN KORISNIKA KARTICE SA KOJEG JE PLAĆANJE BILO IZVRŠENO.
REKLAMACIJE NEĆE BITI PRIHVAĆENE UKOLIKO:
– primalac ne želi da primi aranžman odnosno buket
– je adresa isporuke neispravna i nemamo odgovarajući kontakt telefon primaoca i naručioca.
– se iz bilo kog razloga primaocu ne dopadne boja ili forma aranžmana